informatie over ophalen, transport en verzending

Na sluiting van het laatste kavel op donderdag 15 december worden automatisch alle facturen gemaild. Op verzoek kunnen wij uw factuur eerder mailen.

Wij verzoeken u gebruik te maken van de betaallink in de factuur e-mail of per bankoverschrijving te betalen.

Maak voor het afhalen van uw aankopen HIER een afspraak. Dit voorkomt drukte aan de kassa en zorgt voor een snellere doorstroming bij het afhalen van uw aankopen.

 

Indien u niet in de gelegenheid bent uw aankopen zelf op te halen kijken wij graag met u mee naar de mogelijkheden voor verzending of transport. Voor een prijsopgave of advies kunt contact opnemen per e-mail info@vanspengen.com 

(Veilinghuis van Spengen heeft op geen enkele manier banden met onderstaande bedrijven en is niet verantwoordelijk voor eventuele schade)

Verzending:

Voor het verzenden van items adviseren wij gebruik te maken van easy2send

Easy2send

Directe link naar een digitaal transport aanvraagformulier: https://easy2send.nl/veilingen-overig 

of neem voor een offerte contact op met auction@easy2send.nl of tel: 088-3300999

 

Transport:

Voor het transport van aankopen die niet per pakket of postdienst verzonden kunnen worden maken kunnen wij onderstaande transporteur aanraden.

 

Gabriël Kusters (meubel transport / koerier door heel Nederland)

neem voor een offerte 06-51120283  gabriel.kusters@online.nl

 

 

 

Antiques on the Move (full service Kunst & Antiek transport in geheel Nederland)

neem voor een vrijblijvende offerte contact op: info@antiquesonthemove.nl of tel: 06-20606692